Lööördag

 
Idag har jag verkligen inte gjort många knop. Vi har veckohandlat och utöver det har jag bara pusslat, kollat på Sagan om ringen - extra material  och gosat med Malva så klart. Ja jösses, jag har inte ens kört en enda maskin tvätt. Vilket för övrigt är första dagen på hela den här veckan som jag faktiskt inte tvättar. men man vet aldrig, dagen är ju inte slut än.
 
Ikväll blir det filmmys framför teven. Får se om jag släpar med mig Mattias och Malva ut på en promenad innan dess. Det är ju trots allt väldigt fint väder idag. :) Sen ska jag väl försöka komma underfund med vad vi ska hitta på när jag fyller år. Är ju 3 veckor kvar och något borde jag kanske planera. Men bara kanske. Jag måste ju komma underfund med vad vi ska hitta på på namngivningen också. Nåja, tur det är lite längre tid kvar tills dess. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0