Jobb

Tjohoo! Jag har eventuellt blivit erbjuden ett jobb! Tihii! :) Det handlar förvisso bara om 1 dag/vecka men det är i alla fall något. Det gäller reklamutdelning i ett område en bit utanför Halmstad och skulle isf ske på en helgdag, vilket är alldeles utmärkt eftersom det inte krockar med min föräldrapenning då. 
 
Jag sökte det här jobbet för evigheter sedan och hade typ glömt bort det. Men de hade visst inte missat min ansökan i alla fall. Skoj! :) Så nu håller jag tummarna för att det blir av. Det ger ju lite sysselsättning och lite pengar. Och det bästa av allt är att jag kan ta med mig Malva eftersom man levererar med hjälp av privat bil och får milersättning. Malva skulle nog inte protestera eftersom hon tycker om att åka bil.
 
På tal om Malva, vi har nu öppnat ett sparkonto åt henne. Goodie, skönt att få det gjort. Jag har t.o.m. varit lite organiserad och samlat alla hennes papper i en egen pärm åt henne så nu är det lite ordning på torpet. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0