Hobby

 
Yes.. Jag behöver verkligen skaffa en hobby. Min hjärna skriker efter stimulans. Alternativt vänner som bor närmare.
 
Men jag föredrar nog en hobby. Inte för att Malva inte är underhållande. Det är hon. För att vara så liten och obegripbar med sina "ooh", "grr" och "woow" så är hon ändå rätt underhållande. Hennes sällskap är dock inte särskilt stimulerande längre. Funderar på att plocka fram mitt pussel igen och kansle lägga färdigt det. Kruxet är att det är så stort så jag måste ju hålla till på golvet. Eller möjligtvis köksbordet, det kanske får plats där. Jag skulle kunna börja skriva på mina böcker igen men det är helt omöjligt utan inspiration så först måste jag få fram lite sånt, annars blir ju det jag skriver med säkerhet bara en massa skit. :S 
 
Jag vill åka till Gekås. Jag vill åka till Ikea. Jag vill åka till Jämtland. Jag vill åka på charter. Tjae.. Jag vill göra en massa saker varav samtliga antingen är onödiga eller inte genomförbara. Jaja. Gnäll gnäll gnäll. Kanske borde ta och lära mig något om foto nu när vi har en så bra kamera? 
 
Nåja, tack och lov är det onsdag så snart har halva veckan gått. Goodie. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0