Funderar

 
ZzzzZzzz.. Funderar på att krypa ner i sängen. Om Malva bara ville somna nån gång. Vi var ute på en liten promenad i det fina vädret och jag blev helt slut efter det. Vi gick inte ens särskilt långt, var ute i ca en halvtimme men det räckte minsann. Malva tyckte inte det var ett dugg roligt utan skrek i 20 minuter, sen när vi väl kom hem igen så passade hon på att spy ner sig själv tre gånger, jag hann givetvis byta body på henne emellan så nu får hon vara nakenfis inrullad i en stor handduk, den får hon spy hur mycket hon vill på. 
 
Har för övrigt varit i kontakt med Hfab ang. lokal till namngivningen. Har blivit dirigerad till olika personer varav den tredje som är den som jag faktiskt ska prata med, givetvis inte svarar. Blir nya försök i morgon. Ska även ringa anticimex. Vi har ju npgra silverfiskar i lägenheten. De tycks ha funnits här sen urminnes tider men nu har jag tröttnat på dem på allvar så nu ska dem bort.  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0