Fredag

 
Nu är det spikat. Ska iväg på introduktion halv 9 på tisdag. Det tog inte alls så lång tid som jag trodde att det skulle göra så Malva kommer få följa med dit. Jag håller tummarna för att hon inte är alltför kinkig, men men, hon brukar vara ganska så lättsam den tiden. :) 
 
På amningsmottagningen gick det bra. Hon försökte skrapa bort min white spot, tror hon fick bort lite men det är fortfarande täppt, och jag blödde en del, men men, det är ju inte så konstigt heller, det är ju liksom ett känsligt område. Men men, jag ska fortsätta att skrapa på den hemma, samt prova käka något naturläkemedel som kanske kan hjälpa, så det ska vi införskaffa i morgon. 
 
Nåja, så var det med den saken, nu ska jag börja laga mat. Blir köttfärssoppa ikväll, gaaah vad gott! :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0