En sån där dum dag

 
Det här är visst en sån dag. En sån där dum dag. Nu under eftermiddan har jag fått en känsla av något. En känsla av att något inte riktigt är som det ska. Kan inte sätta fingret på vad tusan det är, bara att något inte stämmer. Är evigheter sen jag hade den känslan. Och jag tycker inte om den. Inte ett dugg! Jag förknippar den bara med obehagligheter. Vad det nu än kan vara. Usch! Försvinn dumma känsla! Försvinn dumma obehagligheter! Det här har jag inte tid med. Jag ska ju laga mat. Blä! Är betydligt mer sugen på att krypa ner i spjälsängen bredvid Malva och stanna där tills världen är normal igen. Vilket i och för sig borde bli ungefär aldrig eftersom hela världen är ett kosmiskt skämt. Men men, Malva är mysig så det gör inget. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0