En hög med idioter!

 
Ja, för det är EXAKT vad jag anser att hfab är, eller deras undersåtar närmare bestämt. Jag ringde varje dag förra veckan i jakt efter lokalen här i området. VARJE dag (med untantag för helgen då). Jag ringde idag igen och jag har även lämnat meddelande. Har inte fått svar en enda JÄVLA gång så nu fick jag nog och ringde det andra numret jag fått. Hon berättar då för mig att den andra kvinnan troligtvis är bortrest. Att hon faktiskt är en "vanlig hyresgäst som är MYCKET aktiv och MYCKET upptagen" och att det är bara är för mig att fortsätta ringa och hoppas på att jag får svar tillslut. Jag sa då att jag kanske kunde prova att lämna ett meddelande igen och vänta på att bli uppringd men då fick jag till svar att hon (precis som hon jag pratade med) inte ringer upp andra hyresgäster om det handlar om att man vill hyra lokalen. Med andra ord är det helt jävla omöjligt att boka lokalen eftersom hon INTE svarar i telefonen och INTE ringer upp. GRRRR!! Alla galningar som tänder på bilar här kan ju lika gärna elda ner den lokalen också eftersom det verkar vara totalt omöjligt att få använda den!!!!
Sur? JA, EN ANING! 
 
 
 
Nåja, jag tänker inte slösa mer tid eller energi på puckon som inte ens kan svara i en telefon så därför ger jag nu upp den lokalen. Det finns andra ställen och andra personer att låna av. Folk som INTE driver en till vansinne. Goodie.
 
På tal om något annat så ska vi få våra dosor av anticimex så nu ska våra äckliga små inneboende dö. MOHAHAHAAA! Och nej, jag menar givetvis inte katterna. Fast de var billiga i morse. Någon av (de större) odjuren hade legat på köksbordet och förstört en del på pusslet. Tålmodigt försökte jag reparera skadan. Hahaha neeej. Inte tålmodig: galet irriterad försökte jag reparera skadan. Sagt och gjort. Sen efter att jag och Malva vaknat efter vår morgon-nap så insåg jag att någon av katterna hade gjort samma sak IGEN. Så nu är de totalt bannlysta från köket. Och sovrummet. Om det inte vore för att kattlådan står i badrummet så skulle jag kunna hängna in vardagsrummet. 
 
Det här känns ju inte direkt som en lysande start på veckan. Nu blir det lunch. Eller nåt.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Inte för att verka negativ men de när dosorna hjälpte inte ett dugg när vi hade problem med silverfiskar.

Svar: Typiskt. Men men, vi får vänta och se. Om dosorna inte hjälper kommer de hit och sanerar lägenheten.
Elisabet

2013-03-18 @ 17:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0