En handduksmössa ?

Aaah, vi börjar verkligen få ordning på nätterna. Igår kom jag i säng vid 23 om jag inte minns fel. Upp igen strax efter 3 och sen fick jag lägga mig igen strax före 4 och sedan ligga till efter 8 i morse. Rena rama lyxen. Malva verkar ha kommit in i en sovperiod för hon sover rätt mycket nu. 
 
Efter morgonamningen blev hon tvärtrött igen så jag la ner henne i babysittern. Vill ha lite lutning på henne så kanske hon inte kräks lika mycket. Nåja, i babysittern har vi två handdukar ifall hon skulle kräkas. Inget märkvärdigt kanske, men när hon legat en stund och jag och älsk kastade ett öga på henne så hade hon visst gnessat så ena handuken lagt sig på hennes huvud. Hahaha lilla söten! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0