Det var på tiden!

Ääääntligen fredag! :-D Dagen till ära har jag sökt sommarkurser. Yepp. Jag har varit borta från skolan i två månader och har lite lätt abstinens. Har sökt tre 7,5 poängs kurser. Alla är på distans så allt plugg kommer skötas hemifrån mellan blöjbytena. Jag var sugen på att söka två större 15poängs kurser men som inte är lika aktuella för det jag redan studerar, så därför valde jag bort dem. Dessutom vill jag inte läsa ngt alltför krångligt heller utan vill hålla mig till sånt som jag redan har en liten uppfattning om. Men men. Hoppas jag kommer in på någon av kurserna. Ska bli kul att plugga lite igen. Sen är det ju ett plus att det genererar mer pengar. Plus att vi sparar några förälderdagar. Goodie för de ska ju räcka ganska länge.

Idag är det städning som står på menyn. Och det eviga tvättandet förstås. Sen i morgon bär det av till Oskarström. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0