Dålig

Ja usch. Jag känner mig dålig. Malva har varit på hyfsat bra humör, i alla fall fram tills kvällen kom. Hon började kinka ordentligt vid 17- tiden om jag inte minns fel och efter det gick det bara utför. Misstänker att hon haft ont i magen. Hon har skrikit och skrikit och skrikit och spytt. Och tårarna har bara runnit på henne. :( Och det enda hon ville, eller trodde att hon ville, var att amma men det vägrade jag låta henne göra eftersom hon redan ätit för mycket och spydde titt som tätt. Usch, man blir så frustrerad och känner sig så dålig när hon är så ledsen och man inte kan göra något. :( Lillskruttan somnade, troligtvis av ren utmattning, för en liten stund sedan. Hon fick nöja sig med nappen, detta är första gången på länge som hon nöjt sig med den. Hon gav väl upp tillslut, eller blev så trött att hon inte märkte någon skillnad. Nåja, just nu sover hon. Antingen kommer hon vakna om en liten stund igen och vara lika upprörd. Eller så har hon verkligen somnat för natten. Vilket betyder att jag troligtvis kommer få sova runt 3-4 timmar innan jag måste upp igen för jag kommer aldrig kunna somna redan nu. Men men, det är bara att snällt pallra sig upp igen då. Nåja, nu ska jag titta till lillskruttan igen. Det är svårt att inte kolla henne var 5e minut när hon varit så ledsen ikväll. Huvva!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0