Då var det dags..

 
Ääääntligen!! Idag ska vi åka till mvc. :) Ska dit för att göra en kontroll av mig för att se hur jag repat mig efter förlossningen. Goodie. 
 
Och igår var vi ju på bvc. Lillskruttan väger nu 4865g och är 58 cm lång (?!). Hon följer alla kurvor fint förutom längden, för på den skenar hon iväg. Haha. Forsätter hon såhär är hon väl längre än mig innan hon fyllt 1. Hehe (hope not!). På 7 veckor har vår lilla bebis växt 7 cm. Undrar om så små barn har växtvärk? 
 
Nåja, som sagt är det enda som händer idag mvc. Och det räcker gott och väl. Om jag finner inspiration kanske jag tar och bakar lite. Med betoning på kanske. 
 
Jag ska göra ytterligare ett försök att nå tanten med lokalen här i området också. Får jag inte tag på henne nu så ger jag upp och ringer och tjatar på någon annan. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0