Barnvakt och chaufför tack! :)

Åhh! Jag vill jag vill jag vill!! Gjorde mensas onlinetest igen och den här gången blev det också minst 126. Men det är ju bara en ungefärlig siffra, vore roligt att veta exakt. 
 
Ingen som ska till Helsingborg den 3e april? (A) 
 
https://forening.foreningshuset.se/mensa/evenemang
 
 
Vill så gärna åka dit. Det är den närmaste testorten men jag vågar inte köra dit själv. :( Och jag kan dessutom inte ta med Malva in i testlokalen ifall hon börjar kinka. Måste skaffa mig en chaufför samt barnvakt som kan passa henne under den korta stunden jag gör testet. Hehe. Hoppas systerysters vikariat har tagit slut då. Hehehee. Alternativen är Malmö eller Göteborg men det är ju ännu längre bort. Hmm.. Jag vill jag vill jag vill. Vill anmäla mig innan jag blir för feg och inte vågar, eller innan hjärnan slutar fungera bara för att jag traskar omkring hemma och är oaktiverad hela dagarna. 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0