Babyn i gymmet snurrar runt runt runt..

 
Eller nästan runt i alla fall.
Jag lade lillskruttan i babygymmet nyss. Tittade bort en liten liiiten stund och när jag tittade tillbaka möttes jag av detta:
 
 
Sen dess har hon gjort flera vändningsförsök och när jag kollar till henne ligger hon ibland på rygg och ibland på sidan och konverserar intensivt med Pingu. 
 
Nåja, så var det med den saken. Jag borde väl ta och kamma håret eller nåt snart. Ska bege mig mot skolan vid halv 12. Det tar ju sin lilla tid att packa bebis, vagn, hitta parkering och packa ur allt igen. 
 
Först blir det lite fix med uppsatsen med Filip, vi ska ansöka om ett stipendium så vi ska fylla i något formulär och maila iväg den. Sen drar jag och Sandra in till stan för en mumsig lunch på Subway. Igen, haha. Men det var faktiskt hennes förslag. Och jag tackar ju inte nej till Subway. Än i alla fall. :P 
 


Kommentarer
Postat av: Helena

Klart Malva passar på att träna när hon är på gymmet :-)
Ha det "gott"

2013-03-26 @ 11:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0