Svårighet

Allså jag har seriöst svårt för att fatta viktiga beslut. Jag kan tycka det är svårt att bestämma vad vi ska äta ibland eller vad jag ska ha för kläder på mig så ni kan ju gissa hur svårt det är att bestämma dagis. Vi har minskat urvalet till två olika dagis nu. Egentligen stod det mellan tre. Det dagiset som jag var mest intresserad av låg längst bort så det sorterades bort p.g.a det. Och av de tre som återstod sorterade jag bort ett bara för att presentationen var tråkig. Så nu återstår dessa:
 
http://www.halmstad.se/forskolaskola/forskola15ar/forskolor/skolomradesoder/rannebackensforskola.489.html
 
http://www.halmstad.se/forskolaskola/forskola15ar/forskolor/skolomradesoder/angsgardforskola.499.html
 
Jag lutar lite mer mog Rännebackens förskola. Vi åkte förbi förut och försökte kika in men det var seriöst mycket träd där. Så jag hoppas att den där gräsmattan faktiskt är stor och inte bara en liten plätt. Men den andra förskolan har fördelen att den ligger närmast, plus att en tjej på förskolan sa att hon har alla sina barn där och att de trivs med den för skolan. Hmm.. Beslut beslut beslut. Kan ingen annan bestämma? :(
 
Utöver dagistankarna kommer dagen spenderas i städandets tecken. Tänkte försöka få lite ordning här hemma innan helgen så vi har det fint och organiserat lagom till älsklingens semester. Han gör ju sin sista vecka nu innan semestern. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0