Mot Jönköping och viidareee!




Jag ska nog sluta blogga från mobilen. "Så sprutade var det" Om jag bara skulle skriva och ignorera alla fel så skulle inläggen bli svåra att tyda. :-P

Nu är vi iaf på väg hem. Malva är fortfarande sjuk och långt ifrån överlycklig. Men hon är feberfri just nu i alla fall. Hon sov som en stock hela när hon väl somnat. Hon ignorerade mitt alarm så jag blev tvungen att väcka henne. Typiskt att hon behövde sovmorgon just idag.

En suddig sjukling:





Såå.. Glömde vi något? Ja!!

Vi glömde kamera! GRRR!!! :@ Tur det fortfarande är ett gäng kvar så det löser sig ändå. Men typiskt eftersom jag ville fota längs vägen. Missade det på vägen upp också. -_-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0