Inbillning

Jag har funderat så mycket över Stockholmsresan idag att jag nu lyckats inbilla mig att vi ska dit i morgon. :O Vilken jäkla tur att det inte är så. 
 
Ska strax krypa i säng. Lillskruttan sover redan. Hon lär väl väcka mig vid midnatt som vanligt och sedan gör vi väl morgon vid 4 i morn. Som vanligt. :/
 
Håller tummarna på för ett telefonsamtal från hfab i morgon. Vi har stopp i avloppet i duschen trots mina helhjärtade försök att åtgärda det. Har dock inte provat med propplösare. Gör det bara om de föreslår det för jag har blivit informerad om att propplösare inte alltid är särskilt bra. De kan hjälpa en liten stund men ibland kan de göra det ännu värre. Inte för att jag begriper mig på hur det skulle gå till. Men jag är ju inte rörmokare heller. 
 
Jaja, sängen var det visst. Och kanske lite beautiful creatures. Om ja örsk. 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0