Idiot

Ja, jag sitter här och känner mig som en komplett idiot. :S  Den stackars kursansvarige för mina sommarkurser lär väl få migrän på grund av mig snart. 
 
Först mailade jag för att anmäla vilken av kurserna jag ville gå. Sen trodde jag att jag anmält fel så jag mailade igen och ändrade. Hon var så snäll och ändrade om alltihop. Men så insåg jag nyss att jag hade gjort rätt första gången. Så nu har jag mailat igen och håller tummarna för att det inte är försent att ändra tillbaka. Haha, usch. Sitter här och skäms. Tur att jag aldrig behöver träffa henne. Känner mig så dum. 
 
Tror förresten att sömnrutinerna håller på att återgå till det normala. I natt blev jag inte väckt förrän strax efter 3. Och då ville hon inte ens amma utan hon ville bara ha nappen. Hon somnade om efter 15-20 minuter. Sen upp igen vid 6 för lillskruttan vaknade av Mattias alarm. Men sen somnade hon om igen vid 7 - halv 8. Goodie. Som på den gamla goda tiden. :) 
 
I eftermiddag bör det av till bvc. Haha jag längtar faktiskt lite. :) 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0