Hurtbullarna

 
Hurtbulls-fasonerna fortsatte igår på kvällen också. Fast bara lite. Det blev en promenad in till stan igen. Fast den gången följde älsk med också. Men så överdrivet nyttiga var vi inte eftersom vi gick dit för att köpa godis på hemmakväll. Hehe. Men till vårt försvar så valde vi hemmakväll som låg längst bort. Så för att få godis fick vi minsann promenera en bit. Det var knappt värt det, vi kom hem 22 på kvällen (notera att vi gick hemifrån typ 19:20 eller nåt) och jag hade fyra skavsår. Varav två av dem redan uppkom vid den första promenaden, så mina fötter var ju inte överlyckliga. Å andra sidan var det effektivt, när vi kom hem var jag så trött att jag orkade knappt äta något godis. Och Malva som sovit nästan hela dagen fick vi inte i säng förrän  strax före halv 12 i natt. Men vi slocknade då jäääkligt fort efter det. Tror inte jag somnat så snabbt på evigheter. Sen blev jag ju väckt 5-6 gånger i natt, men men. Idag är vi nästan funktionella (men bara nästan). Malva är förstås sitt vanliga spralliga jag.
 
I övrigt har vi inte hunnit så långt. Jag har mumsat frulle, eller mumsat och mumsat, det var inte ens gott. Har också kommit igång lite med sommarkursen nu. Tog ju 1 vecka för mig att komma underfund med vad fanken jag ska skriva om. Men nu har jag äntligen beslutat mig för att fokusera på det jag någorlunda kan: Sociala medier. Med en rejäl avgränsning förstås för annars klarar jag min aldrig under 9 sidor (ska vara runt 6-8 sidor). 
 
ZzZzzzzZzzzzsoooooovaaaa! -_-
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0