Himlen?

Undrar lite hoppfullt om jag dött och kommit till himlen? Malva har sovit till sju tre dagar i rad. SJU liksom! :D Hon har förvisso väckt mig tidigare under natten/morgonen. Men ändå, sju!! :D Dock har vi fått envist vara uppe till efter 22 och vid den tiden är jag mer död än levande.
 
Igår hade Mattias sina första semesterdag. Det firade vi med att vara inne i princip hela dagen. Sen när jag insåg det på kvällen så fick det bli en mysig liten promenix i kvällsolen. Goodie. Idag kanske det blir en liten roadtrip, om man nu kan kalla det så när det är inom ett så litet område. Jag ska i alla fall tjata lite om det. Hehe. :P Nåja, det var det. Malva har fått frulle och sedan dumpade jag av henne i sängen hos Mattias. Hehe, rena rama semestern för mig med det här. :) Så  nu blir det frulle för min del och lite Sims 3. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0