En het debatt

Som "nybliven" (ny och ny, det går ju att diskuteras) småbarnsförälder så hänger jag en hel del på forum. Min teori är att det fyller det lilla behovet av social kontakt.
 
Nåja, till saken. Jag blev ju väldigt upprörd härom dagen p.g.a. galningar (men framför allt en galning) i trafiken. Så i hopp om att få tag på dessa fartdårar och få vettiga förklaringar till deras körteknik (hahahaa okeeej! Jag förväntade mig inte att få vettiga förklaringar. Men lite förklaringar hade varit roligt att få) så startade jag i alla fall en tråd om detta. 
 
Hur som helst, jag startade tråden klockan 8 i morse. Den har nu blivit läst av över 2000 personer och har mer än 100 kommentarer. Goodie. De flesta håller med men vi har faktiskt fått tag på någon enstaka som faktiskt kör fort. Fascinerande, irriterande och sorgligt att höra de olika orsakerna. Men ändå. Ska bli spännande att följa debatten. Och alla "kunskap" som flödar.
 
Till exempel:
 
Och till er som varningsbromsar. Se upp med det! Eftersom varningsbromsa tydligen är samma sak som panikbromsa. Och det får man absolut iiinte göra! Och om man gör så, så ska man inte köra bil. Antar att jag lika gärna kan klippa mitt körkort nu då. ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Men hejja vilken dålig stavning! Låt oss skylla på att det är lördag. ;) För det är det väl..?

2013-06-29 @ 19:29:01
URL: http://elajsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0