Statistik

 
Dagens statistik:
 
 
Ekonomi:   - 400:- 
Piercing:     + 1
Lokalsinne:  + 50
Armstyrka:  - 2 miljoner
 
Var ont om parkeringar så jag fick släpa Malva till studion. Vilket förvisso inte var särskilt långt, kanske 200 meter eller nåt. Men eftersom jag släpade på henne i babyskyddet kändes det snare som 200 kilometer. Sen kunde man inte betala med kort så jag fick släpa med henne in till en bankomat vid stora torg och sen tillbaka igen. Armarna är nu som gele. Dessutom är det ju svinvarmt idag *flås*. 
 
Dagens funderingar gäller huruvida vi ska säga upp lägenheten och slå upp ett tält på lilla torg, eller kanske i den stora rondellen inne i stan, i stället. Jag stressade när jag skulle iväg och ta ut pengar, med andra ord blev den en guppig färd för Malva, som för övrigt hade varit lite små kinkig inne i studion. Nåja, efter typ 2 minuter sov hon som en stock. Jag trodde nästan hon dött av värmen och var tvungen att stanna för att kolla att hon verkligen andades. Hon sov hela vägen tillbaka till studion och sen hela vägen hem. Men så fort jag kom innanför dörren i vår tysta och svala miljö slog hon upp sina stora blå och sa - Brrriih!
 
Hon sover alltså bäst i buller och bång. Släng in lite "shaking baby" också så är hon lycklig. Knasunge! :)
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0