Paus

 
Puh! Tog en paus i packandet. Det är så himla varmt så jag smälter väl bort snart. Vi har 23 grader i skuggan. En skugga som inte varit i kontakt med solen sen igår *svettas*. 
 
Sen funderar jag på hur jag ska lura hem Tusse. Är frestad att följa efter honom nästa gång jag får syn på honom för antingen är han sjuk eller så matar någon in honom. Vi har tur om vi ser honom i 2-3 minuter per dag nu. Han har inte tömt sin matskål på snart 3 dygn och han brukar vanligtvis tömma den på 3 minuter. Så något står som sagt inte rätt till. Vill ju inte riskera att behöva åka ifrån honom när vi åker till Jämtland så nästa gång ska jag stänga in honom. Han får helt enkelt agera innekatt. Sen ska jag införskaffa ett halsband igen så folk fattar att han faktiskt tillhör någon. Tycker jag borde få mängdrabatt snart med tanke på hur många halsband jag köpt åt honom. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0