Neeeeeeej!

 
Malva tyckte det var en utomordentligt bra idé att jaga upp oss så tidigt som möjligt i morse. Enligt henne är det inte det minsta för tidigt att vakna 03:45 eller vad klockan nu var. Kan inte påstå att jag håller med henne. Hoppas innerligt inte att hennes sömn håller på att spåra igen. Vore så himla dålig tajmning nu när Mattias semester är slut. Inte okej. Och eftersom jag nu varit vaken i 1½ timme så börjar jag bli svinhungrig. Känns bara så fel att käka frukost innan klockan ens är 6. :/
 
Om ett par timmar ska vi dessutom vara hund och barnvakt. Cola är ju inte särskilt besvärlig men jag fattar inte hur vi ska orka med både Malva och Leo. Tur det inte handlar om någon längre stund. Leo är rar, men han kan vara sjukt jobbig, som den busiga två-åring han är. Och Malva.. Tjae.. Just nu tycker jag bara att hon är jobbig. 
 
Nåja, frukost var det. Lika bra att vänja mig med att gå upp tidigt för Malva lär ju slockna tidigt ikväll och vilja kliva upp ännu tidigare i morgon. Tjohoo! Eller inte. :/
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0