Modern fjortis

Woop woop! Har nu varit på gymmet. Första gången sen april. Jag kom av mig "en smula" i samband med namngivningen och det tog visst väääldigt lång tid att repa min från den. Hehe :P
 
Men nu är jag igång igen. Lite smått i alla fall. Blev bara 4 km på 28 minuter idag. Sen tröttnade Malvis. Och på tal om henne, jag tror lillskruttan försöker prata ibland. Hon har nämligen börjat öppna och stänga munnen ibland när hon låter, i stället för att bara gapa brett och ge ljud ifrån sig. Fast det är ju så hon oftast gör. Den här nya "öppna/stäng och låt" använder hos sig oftast av när hon är irriterad/arg. Hon brukar även öppna och stänga munnen rätt ofta nu utan att ge ifrån sig några ljud. Vet inte om det är för att härma oss eller om hon bara smakar på sina nya tänder. Har ju två som är på väg upp i underkäken. Min lilla baby börjar bli stor. 
 
Nåja, det var det. Nu ska jag släppa i soffan framför nyaste Pretty Little Liars och tycka synd om mig själv. Min läpp har svullnat upp ala fläskläpp deluxe. Sert ut som om jag försökt förstora läpparna och den som gjorde det åt mig gjorde bara ett halv-färdigt jobb. Så jag har nu sållat mig till skaran sned-ankläpp. Who knew! Tänka sig att jag skulle bli en modern fjortis tillslut. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0