Målgång

Nu börjar vi närma oss målgången. Jaja, vi har ca 15 mil kvar men det räknas som nära eftersom vi avverkat över 80 mil. :-)

Resan har gått bra. Malva har inte gjort så mycket väsen av sig, inte mer än vanligt i alla fall. Körandet har väl gått bra men vi har båda ont i ryggen plus att jag fick ont i nacken och högra axeln tidigt i natt. Lite jobbigt.

En annan jobbig sak. Jobbigare än allt annat sammanlagt.. Det är att vi glömde våra Yranbiljetter hemma (????????) :@ Jag kom på det när vi kört 30 mil eller hur långt det nu var. Hade liksom ingen lust att vända då så innan vi kör mot Hammerdal blir det ett stopp i Östersund i hopp om att jag ska kunna lösa det ändå. Ibland bara hatar jag mig själv. Jag var sååå noga med packningen och ändå glömmer jag det som jag haft i tankarna så länge. Störigt. Helidiotiskt. Det är jag det, störig och helidiotisk. Grrr! :@

Kommentarer
Postat av: Helena

En undran... Är yran nu eller nästa helg? Om det är nästa, så skickar vi upp biljetterna med posten!!
Bra att resan funkat, men inte konstigt ni får ont...det är ju några mil.
KRAM

2013-07-26 @ 08:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0