Lördag och Söndag

 
Igår åkte vi iväg en sväng till Långås marknad. Blev lite shopping, fyndade bland annat strumpor till mig själv. Lysande! 14 par för 100 kronor kan jag leva med. :) Jag blev dock lite förvånad eftersom marknaden i Långås inte alls såg ut som jag minns den. Min lilla hjärna har nämligen lyckats blanda ihop den med Sjönevads (stavning?) marknad. Undrar om vi missat den..
 
Sen på kvällen kommer Peter förbi med sin tjej. Vi mumsade tacos och kikade på film. Trevligt trevligt. :)
 
Idag är det lite osäkert vad som händer. Det är en marknad med tivoli här i Halmstad vi vill spana in. Vi har egentligen förbi den redan igårkväll eftersom det hade öppet äääända till 22. Fast när vi kom dit vid 21:15 var allt nerstängt. Dålig stil. Så vi kanske åker förbi där idag i stället. Sen har vi diskuterat lite löst om att eventuellt åka och bada med Ida, Mice, Leo och Cola. Men vädret för väl styra lite över det. 
 
Bortsett från en skrikande baby i natt vid 2 så har Malva sovit gott och gett oss sovmorgon. Just nu sitter jag bara och väntar på att hon ska vakna. Det är roligt att bli väckt av henne när hon är på bra humör och bara leker runt i sängen, men det är riktigt skönt att känna sig helt utvilad och vakna före henne också. :) 
 
Nåja, det var det. Nu ska jag föra lite oväsen och se om jag kan jaga upp mina favoriter. :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0