Läckande såll

Hmm.. Malva är en liten ängel och sover fortfarande. Själv strosar jag omkring och för lite oväsen ihopp om att hon ska vakna. Känns så typiskt. När hon ääntligen sover bra och länge så vill jag att hon ska vakna för att JAG behöver amma. Gaaah! The ironi! :( Försökte sova men det gick inte. Inte för att det gör ont eller så, men jag läcker ju som en jäkla såll. Usch! Har dessutom börjat få problem igen, började lite smått för en vecka sen och har bara trappats upp. Denna gång gör det ont på sidan som inte krånglat innan. :( Så nu är jag verkligen less på det här. 
 
Först var amningen näst intill outhärdlig i 3½ månad. Känns inte rimligt att man till och från ska gråta en skvätt för att det gör så ont. Sen i 2 veckor var det lite bättre även om det inte var bra. Sen (hör och häpna) var det helt smärtfritt i 1½ månad (!!!). Men ja, nu har det börjat gå utför igen. Blääh! 1½ månad av lättsam amning kompenserar INTE upp 4 månaders smärta. Inte okej. Tur att lillskruttan är 6 månader snart så vi kan börja introducera lite mer mat. Ska snart börja ge henne en riktigt grötportion också för hon blir alltid sur och vill ha mer när den är slut. 
 
Nåja, nu börjar hon mumla. Hallelujah! Jag är räddad. 
 
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0