En natt kvar

 
Nu har vi bara en natt kvar att sova här hemma innan det bär iväg. Fy så jag gruvar mig! Nu gruvar jag mig inte bara för resan. Alltså, jag saknar jämtland, saknar att vara där, saknar naturen osv, men samtidigt så trivs jag så bra här hemma att jag aldrig vill åka härifrån. Känner redan att jag troligtvis kommer få hemlängtan. Jösses! Aldrig är man nöjd. :/ 
 
Idag blev det en tidig morgon med en Malva som var tokledsen. Vet inte om hon drömde något konstigt, blev ledsen för att hon vaknade eller om hon kanske slog huvudet mot en spjäla eller nåt. Oavsett vilket skrek hon som en stuckengris, stackars liten<3. Fast nu är allt frid och fröjd och hon jagar katterna i gåstolen. Båda katterna har husarrest nu. Jag lär väl hinna bli tokig innan det här är över. Mjauu..? Mjaauuu! MJAUUU!! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0