Vansinnig irritation

Sitter och känner mig extremt sur, irriterad, förbannad.. Ja, you name it! 
Och ja ja, jag överdriver kanske. Kanske är det hormoner, kanske är det för att jag är less.. MEN...
 
Om jag skrivit på facebook, NYLIGEN, och antytt/berättat i en statuskommentar att det inte kommit någon bebis än (och med nyligen så menar jag verkligen nyligen, för typ en timme sen eller nåt) HUR kan man då skriva till mig och fråga "har det kommit någon bebis än??" ?!?!?!!! Notera att jag fick frågan på facebook-chatten (dvs på samma medie som jag redan berättat att det inte kommit någon bebis) så rent logiskt sett borde personen redan veta att det inte har kommit någon bebis. JAG BLIR GALEN!!! GRRR! :mad:  OCH, om bebisen mot förmodan skulle ha kommit inom loppet av en timme så skulle jag väl för bövelen INTE sitta inne på facebook! Gaaah! 
 
Jaja, det är onödigt, och ohälsosamt, att reta upp sig, och ja jag är nog inte enbart sur p.g.a frågan. Men jag klarar bara inte av onödiga dumma frågor. Det gör mig så förbannad så jag skulle kunna börja slita håret av huvudet för att det är så dumt! Nästan i alla fall. Sen blir det väl inte bättre av att jag lider av "de dödströttas vrede" för att använda mig av ett uttryck från The Sims medeltiden. 
 
Nu skiter jag i det här och går och lägger mig. Adjöken!
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0