Trögare än trögast

Hehe, jag har inte gjort många knop idag. Funderar på om jag ska pallra mig iväg till ica, är vansinnigt sugen på päron men benet har krånglat extra mycket idag så jag vet inte om jag vågar gå dit. Å andra sidan har jag ingen tid att passa så skulle det ta en timme eller två så är ju inte det hela världen. 
 
Angående rubriken så kände mig ytterst trög alldeles nyss. Satte mig i soffan och sneglade på någon gammal repris av lyxfällan. Direkt när jag började kolla så tyckte jag att miljön kändes väldigt bekant. "Åh vad det där var likt Norre port" och "men så där ser det ju ut vid hemköp här", och "men sådär heter ju en krog som en hel del studenter brukar hänga på" osv. Tillslut trillade poletten ner och jag insåg att hela programmet faktiskt är inspelat här i Halmstad. Haha, det borde jag ha fattat direkt när jag såg Norre port men icke, min hjärna accepterade inte informationen förrän de filmade stadsbibliotaket. :S
 
Nåja, i övrigt så händer det som sagt inte mycket. Dygnen är så himla långa. Nätterna känns som om de aldrig tar slut eftersom jag vaknar så ofta och dagarna känns oändliga när jag inte har något särskilt att göra och även om jag är trött så lyckas jag ändå inte sova på dagarna längre. Hmpf. Jaja, jag är egentligen glad att jag inte har några direkta "måsten" men jag borde kanske återuppta en hobby eller nåt så inte dagarna känns så långa. Funderar på att släpa fram mitt pussel igen men det måste läggas på golvet och jag är rädd att om jag sätter mig på golvet så kanske jag inte kommer upp igen. :S
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0