Stridsberedd

 
Är mer eller mindre stridsberedd nu. Som jag misstänkte hade jag missuppfattat tiderna så vi kommer börja med att gå upp med vår uppsats klockan 10 och sen ska vi opponera på en annan uppsats klockan 11. Men men, det blir nog bra. Alvedonen har börjat verka, krigsmålningen är på, håret är fönat (kors i taket) och nu taggar jag genom att lyssna på gamla förfestlåtar (????). Hahha, förstår inte riktigt logiken i det. Borde kanske byta till Sabbaton samt läsa på bloggar av blodtörstiga vargmotsåndare för att trigga igång irritation och argument så att jag vågar stå upp för uppsatsen till 500%. Hehe. :P
 
Aja, så är det med den saken. Känner mig hyfsat fit for fight. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0