Sovmorgon, avmaskning och övertalning

 
Aaah, Jag tjurlåg i sängen ända till strax före 9 i morse. Underbart. Men inte så konstigt heller, vaknade minst (alltså MINST) en gång i timmen från midnatt och fram till 7 i morse så det var rena rama himmelriket att sova 2 timmar i sträck efter det. Har dock ingen aning om varför jag vaknade så många gånger. Brukar i snitt vakna runt 3 gånger/natt men den här natten var ju extrem. 
 
Nåja, jag har just tvingat i katterna avmaskningsmedel. Eller tvingat och tvingat, jag gömde det i lite blötfoder och vips var tabletterna borta. Hehehe. Ska snart förse mig själv med lite frulle och gosa ner mig i soffan. Försöker intala mig att jag ska påbörja opponeringen efter lunch. Vi får väl se hur det går med den saken. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0