Sjuuuuk!

Det som absolut inte fick hända nu har hänt. Jag har blivit sjuk. ;( Vem det än var som smittade mig så tycker jag det var oerhört elakt. Jag kan troligtvis räkna antalet dagar jag har kvar till förlossningen på händerna och nu sitter jag här och känner mig mer död än levande. Grrr! :mad: Hoppas innerligt att det är en fjuttig tredagarsförkylning. Så för att överleva dagens opponeringar (som jag för övrigt också drömt om i natt) kommer jag livnära mig på alvedon. Guds gåva till folket. Typ. Tur att jag inte käkar det så ofta så jag klarar mig på en ynka tablett med lite jämna mellanrum i stället för att behöva proppa i mig det dubbla. 
 
Nåja. Kände att det var något på gång redan igår men tänkte först att det kanske var min paranoia som slagit till och inbillat mig att jag blivit sjuk bara för att jag är så himla rädd för att vå vinterkräksjukan. Så var dock inte fallet för när jag vaknade i morse så var jag avsevärt sämre. Bläh! :thumbdown: Men men, finns inte så mycket att göra åt det nu. Ska försöka peppa inför opponeringen som börjar klockan 10. Fast eftersom jag och Filip är ambitiösa (läs: nervvrak!) så ska vi ses redan vid 9. Tror vi ska opponera först och att vi blir opponerade på efteråt, mellan 11 och 12, men men, mitt minne är värdelöst så det kan lika gärna vara tvärt om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0