Onsdag

 
Hmm.. Fick min räkning av sjukhuset idag. Är det inte lite lustigt att de uppmanar en till att stanna så länge man vill men minst två dygn. MEN man måste givetvis betala för dessa dygn. Tokigt. Men men. Min vistelse var ju avsevärt billigare än Mattias som kostade typ 3-4 gånger så mycket. Vilket är lite intressant med tanke på att vi bodde på samma ställe, åt samma mat, PLUS att jag fick läkemedel - det fick inte han (eller så fick han en massa spännande piller utan att jag visste om det och det är därför hans vistelse blev så mycket dyrare. Fast det tivlar jag på :P )
 
Idag var vi iväg till ica en sväng - igen. Vi har inte riktigt hittat tillbaka till vår veckoplanering gällande maten, som det är nu planerar vi några dagar framåt men inte en hel vecka. Måste bli ändring på det så småningom. 
 
I morgon är tanken att vi ska till bvc för att väga lillskruttan igen. Jag ser inte riktigt fram emot det. Enligt diverse väderprognoser ska det ju bli oväder ala klass 2- varning med vindar upp emot 25m/sekund. Det känns med andra ord VÄÄÄLDIGT motigt att släpa med Malva till bvc i det vädret. Men men. Har vi tur kanske det är lite överdrivet och inte blir så illa. 
 
Nåja, det var det. Nu ska jag inta ryggläge i soffan. Jag har ont på diverse ställen som tyder på att jag varit för aktiv och inte vilat tillräckligt mycket efter förlossningen så nu försöker jag skärpa till mig. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0