Många bäckar små..

 
Aaah.. Tog en förmiddags "nap" förut. Blev förvisso bara 40-50 minuters vila men det var sååå skönt, man får verkligen ta sömnen när tillfälle ges. Vaknade dock till och var förvirrad och trodde jag sovit i flera timmar och att jag missat ge lillan mat. Nu när jag vaknat till lite "på riktigt" så visade det sig att hon inte behöver äta förrän om ytterligare en timme. Så hon får fortsätta sova. Mattias slummrar han med så de kan få sova i kapp lite medan jag försöker få ordning på hjärnverksamheten. Känner mig mer frånvarande än närvarande. Nåja, ska passa på att äta lunch i lugn och ro nu. Hon på bvc påpekade hur viktigt det är att jag inte glömmer bort mig själv. Sen är det väl extra viktigt p.g.a min operation också eftersom jag inte tar upp all näring som jag äter. Kanske är därför jag känner mig så förbaskat konstig. Sen bidrar väl förkylningen också, verkar som om Malva klarat sig från att bli sjuk trots allt. :) Och jag tror att jag håller på att bli frisk. Förkylningen blir i alla fall inte värre, har inte ens särskilt ont i halsen längre, nu är den bara torr och irriterad och orsakar en störig hosta. Vid vissa hostattacker känns det som om underlivet typ ska explodera, gör ont och är ytterst obehagligt. Men men, hostandet är ju bra träning också, har ju inte kissat på mig en enda gång så jag kanske klarar mig undan sådana hemskheter. :)
 
Nåja. Lunch var det. Sen när mina fina älsklingar vaknat och fått käk så kanske vi ger oss ut på en promenix. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0