Måndag

 
Jahopp, då var det en ny vecka då. Dagen ska huvudsakligen spenderas i soffan för jag ska jobba på opponeringen. Skönt att få göra det hemma och inte behöva släpa sig till skolan. Fast i morgon måste jag dit, och i övermorgon, OCH i övermorgon. Bara tanken på att behöva släpa mig dit 3 dagar i rad gör mig rent ut sagt förbaskad. haha :mad: Det är så omständigt att ta sig dit, tar "hundra år" med bussen, och dessutom är det alltid så förbaskat trångt när man ska åka hem igen. Känns inte lockande att kanske behöva stå i bussen på vägen hem och hoppas på att den inte bromar/startar alltför häftigt så jag vurpar i bussen. Men men, så ser de kommande dagarna ut. Bläh! Om inte förlossningen startar förstås men det tror jag inte att den gör, känns inte som så i alla fall. Idag är det ju för övrigt bara en dag kvar till bf. Så BF i morgon och det ska jag "fira" med att vara i skolan. Det känns sjukt fel. 
 
Nåja, nu ska jag ta och rota fram någon frukost sen är det opponeringen som gäller. Tjohoo.. Eller nåt. :(
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0