Måndag

 
Blir ingen skola idag. Jag stannar hemma och kurerar mig istället och hoppas att den här jäkla förkylningen ger med sig snart. Tänk om man kunde slappa hemma och bara vara i en dag eller två och dessutom vara helt frisk! Aaah, *dagdrömmer*. 
 
Fast jag får nog lägga den drömmen på hyllan en liten stund för jag ska ju på skolan i morgon. Vill få färdigt C-uppsatsen så vi kan lämna in den och lämna den bakom oss. Nu sa förvisso examinatorn att vi inte var underkända, men jag kan ändå inte låta bli att oroa mig över att hon kanske tycker att våra ändringar är helt åt skogen och kanske underkänder oss i alla fall. Läskiga tider. 
 
Näe, nu är det dags för frulle samt en uppdatering av revenge. Borde ha kommit ett nytt avsnitt nu. Utmärkt. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0