Inledning

Jag inleder det nya året med att avsky mig själv extra mycket.
 
Vi har nyss kommit hem från ett trevligt nyårsfirande i Hylte och just som vi kommit hem till Halmstad, bokstavligen hem, vi stod på parkeringen typ, så inser jag att jag glömt min handväska med alla mina "miljoner" i Hylte. GRRRR! :mad: Tack och lov fick jag med mig mobilen, men hallå!!? Jag glömmer väl aldrig väskan nånstans. Så i morgon måste vi slösa tid och bensin på att åka tillbaka till Hylte och hämta min förbaskade väska då jag prompt måste ha den på onsdag eftersom jag behöver körkortet. Så nu sitter jag här, utan giltigt id för mitt pass har naturligtvis gått ut. Får hoppas att förlossningen inte startar i natt för det vore ju jobbigt att komma in till  BB och inte kunna bevisa vem jag är, för det har de då babblat om många gånger, att man ska ha med sig något sorts id.
 
Å andra sidan kan det ju inte bli värre än drömmen jag hade sist. Då drömde jag att förlossningen startade genom att vattnet gick. Bara det att det var inte vatten som kom utan blod. Hur mycket blod som helst, det bara sprutade ur mig! Jag var på väg att förblöda och bebisen var också på väg att dö. Och som grädden på moset (eller vad man nu säger) så bestämde sig min hjärna för att slänga med zombies i drömmen också, som om det inte redan var tillräckligt illa. Usch! Men men, om jag sätter det i perspektiv till min dröm så är det kanske inte så farligt att vara "id-lös". Nåja, det var årets första gnäll- och jag-avskyr-mig-själv-inlägg. Nu väntar sängen på mig. Adjö! Och gott nytt år förstås.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0