Infektioner och andra trevligheter

 
Hmm.. Börjar misstänka att jag har en trevlig liten infektion på gång. :thumbdown: Känner mig så himla konstig. Har dock ingen feber så det kanske bara är inbillning. Kanske är trötthet, who knows. 
 
Ikväll badade vi lillan för första gången. Hon var lite kinkig redan innan badet så när det väl var dags var hon fruktansvärt upprörd. Jag kände mig vedervärdigt ond för hon blev så ledsen. :( Men nu är det i alla fall gjort. Hoppas hon inte blev alltför traumatiserad. Troligtvis inte. Jag blev bergis mer traumatiserad. 
 
I morgon kommer BVC hit på hembesök. Känns både spännande och läskigt. Ska bli skönt att få väga lillskruttan och se om hon gått upp något. *Hoppas hoppas* Hon kommer vid 13:30 om jag inte minns fel och besöket skulle ta ca en timme. Sen ska vi inte göra något mer alls i morgon. Det passar mig utmärkt. 
 
Nåja, ska ta och gosa ner mig i sängen nu. Malva sover så jag tänkte passa på och sova en timme eller kanske rent av två innan det är dags att förse henne med käk igen. Nu börjar jag förstå hur alla mjölk-kossor känner sig. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0