Idag katt, miket billik!

 
Gaah! Idag är katterna på rea! Kanske ska låna den där snubben i comvic-reklamen och se om jag kan kränga dem? "Hallå alla konder! Idag katt, miket billik". Typ. Eller vad det nu är han säger. Har varit vaken sen strax före 4. 
 
4!!!! :mad:
 
Katterna har blivit körda på porten och får inte vara i sovrummet alls just nu. Är så himla trött på att de hårar ner sängen. Dessutom har de en tendens att slåss i sovrummet när vi vill sova. Plus att de gärna sätter sig nedanför sängkanten och "skriker". Inte för att de skriker mindre nu, bara det att nu gör de det på andra sidan sovrumsdörren. Plus att de i tid och otid försöker bryta sig in. Någon av dem lyckades faktiskt få upp dörren vid 5- tiden så jag fick barrikera den med ett litet bord. Helt sjukt att man ska behöva gör det i sitt eget hem! Haha. :S
 
Nåja, jag gav upp det där med sömn. Har jag redan legat vaken i nästan två timmar så är ju oddsen för att jag ska somna om ganska små.  :thumbdown: Men men, tar igen det sen idag efter skolan :P Som jag för övrigt ska bege mig till vid 7. Ska åka snålskjuts med älsklingen så slipper jag ta bussen. Dessutom så är det troligtvis ingen annan på skolan den här tiden så då får jag datasalen för mig själv. Utmärkt! :) Hoppas bara att jag inte blir mörkrädd, skolan är en aningen creepy när det är mörkt och tomt. 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0