Fredag

 
Blääähe! Sooova! Eller egentligen inte ens det. Halvligga i soffan och apatiskt stirra på teven, det är ju det jag vill göra. Men men. Ska bege mig mot skolan om en timme. Vi ska egentligen inte ses förrän halv 9 men eftersom bussarna är som de är och jag går som en halt jäkla snigel är det bäst att vara ute i god tid. 
 
Senare idag blir det en sväng upp till sjukan och förlossningen för att bli undersökt av bm. Ska bli intressant att se vad som händer. Fast en liten del av mig önskar ändå att undersökningen var på mvc i stället för på förlossningen, men det beror på ren lathet, det är omständigt att ta sig det. I ärlighetens namn är det omständigt att ta sig någonstans alls. Jag är så trött på det här och längtar till den dagen jag kan röra mig igen utan att det ska göra ont någonstans. Först var det smärta efter operationen. Sen mådde jag piss p.g.a graviditeten (rejält illamående) och nu gör det ont lite överallt hela tiden. Känns som jag mer eller mindre haft ont/problem sen i april/maj förra året. Som sagt, längtar tills det är över. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0