Fredag

ZzzzZzzzZzzzz..  *gäsp* ZzzzZzzz.. Börjar bli en aningen trött, men men, jag vet ju fortfarande vad jag heter i mellan-namn så än är det inte så illa som en barnmorska på förlossningen beskrev att det kunde vara. 
 
Idag är det så kallt ute så vi håller oss nog inne. Lika bra för jag behöver nog sova en timme eller två. Måste dock vänta tills lillskruttan vaknat och käkat annars blir det inte mycket sömn för min del. 
 
I övrigt händer det inte så mycket. Vi har tagit ett snack med Folksam om att teckna barnförsäkringen via facket så nu ska vi få hem lite papper om det. Goodie. Sen i kväll är det en massa besök som står på menyn - ytterligare en anledning till att jag borde sova lite under dagen. 
 
Har fortfarande inte påbörjat förlossningsberättelsen så i väntan på den bjussar jag på lite bilder på den sötaste i stället. :)
 
 
Här är lillskruttan i högsta grad dagsfärsk, några timmar gammal :)
 
 
 
 
 
Knappt två dagar gammal och hon över redan på sin "duck-face", den hinner nog bli väldigt förfinad innan fjortisåren slår till 
 
 
 
 
 
Allt klär en skönhet!
 
 
 
Bebismys
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0