Foooood!

 
MAAAAAT! Har just börjat med middan, har inte haft tid innan. Och nu ska eländet stå i ugnen i typ en timme! EN TIMME! Blää, vill ju ha mat nu. :( 
 
Besöket av BVC gick väl bra. Fick en hel del papper vi ska kika igenom. Fick D-droppar till lillan också. Vikten var precis som jag misstänkt, hon har nte gått upp något. Eller, hon har gått upp 15 gram. Men 15 gram på en hel vecka är ju ungefär samma sak som ingenting. Så nu ska vi komplettera några mål/dag med ersättning (om det behövs, beror ju på hur mycket mjölk jag har och hur hungrig hon är), samt väga henne igen på torsdag för att se om hon börjat gå upp något då. 
 
Jaha.. Det var väl vad jag hade att rapportera för tillfället. Nu ska jag återgå till maten, den lagar ju inte sig själv tyvärr.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0