En dröm

I natt drömde jag att vi bodde i Fagerdal. Slemproppen gick och den såg i princip ut som mina vitamintabletter. Vi tyckte det var konstigt för det var ju inte så vi hört att den blivit beskriven. Det var utomhus på gräsmattan så proppen slängde vi i gräset. Så började den bubbla och svälla, den blev vit och geggig. Då sprang katterna dit och började äta upp den. Vi försökte schasa iväg dem för det var så äckligt men de lyssnade inte. Det var tydligen värsta delikatessen. Sen gick jag in för att ringa till förlossningen och fråga om det för jag tyckte det var konstigt att den sett ut som min medicin. Men när jag kom in så gick jag till badrummet. Det var stopp i toaletten men alla använde den ändå och Tusse stod i duschen. Han kräktes en massa vatten för att han ätit av slemproppen så jag försökte jaga ut honom.
 
Sen vaknade jag av att det bröt ut ett våldsamt bråk mellan katterna. I vår säng givetvis. Jäkla små odjur! Å andra sidan är jag inte ett dugg ledsen över att drömmen avbröts. Snarare tacksam. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0