BF

 
Jaha.. Då var dagen här. BF- dagen. Känns lite konstigt. Igår var jag ruskigt nervös men inte idag. Inte just nu i alla fall. Tror nerverna påverkade sömnen en del för jag somnade efter 22 men vaknade ändå 4 gånger innan midnatt. Brukar vanligtvis vakna 1 eller kanske 2 gånger innan midnatt men seriöst, 4 gånger på ynka två timmar. Inte okej. Nätterna blir så fruktansvärt långa så jag slutade räkna sen. :thumbdown:
 
Nåja, jag har inga som helst känningar så jag börjar känna mig lite mer hoppfull, jag hinner nog med opponeringen på torsdag trots allt. :)
 
Just nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska gå. Är hungrig men får inte äta än p.g.a levaxinet. Eller, egentligen så får jag ju äta, jag får bara inte äta något som innehåller kalcium eller järn eller liknande. Och då väntar jag hellre. Hehe :P Senare idag är det en tur till skolan som gäller. Känns inte lika motigt som det gjorde igår. Det handlar ju bara om den här veckan, sen är det färdigt. Det där med att vila och samla på sig energi osv inför förlossningen går jag förvisso miste om, men äh. Vila får jag väl göra sen.. Nån gång i sommar kanske. 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0