Att våga eller inte våga

 
Jaha.. Nu har jag opponerat klart. För ett tag i alla fall. Hittar inte fler saker att anmärka på och kommer inte på några fler kommentarer, man ska ju liksom inte stirra sig blind på texten och komma med kommentarer bara för att.. Så därför tog jag en paus och mumsade i mig bulle istället. Om man nu kan kalla det mumsa. Kan inte släppa det faktum att jag bakade i 4 timmar och bara genererade torra bullar. :thumbdown: Men men, så är det med den saken. Nu sitter jag mest och funderar på om jag ska våga ta ett bad. Är ju så förbaskat otymplig att jag är rädd att om jag sätter mig i badet så kanske jag inte tar mig upp därifrån sen. Haha. Men men, om jag släpar med mig ett gäng böcker och lite isvatten så gör det kanske inte så mycket om jag blir fast i badet. :P
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0