Underbara lyx!

Kors i taket! I natt hade Malva den enorma vänligheten att sova länge. Med betoning på lääänge. :) Det hela resulterade i att jag fick sova hela 5 timmar i sträck. Rena rama lyxen. :D Att sova 5 timmar i sträck är tusen gånger bättre och mer utvilande än att tex totalt sova 7 timmar men i flera omgångar. Just nu är lillskruttan hur pigg som helst, fullt förståeligt eftersom hon sovit typ 6 timmar. När hon vaknade i morse tror jag hon trodde att hon skulle svälta ihjäl, hon var verkligen missnöjd med hela situationen, men efter lite mumsig ammning i en kvart så var hon nöjd igen. Fattar inte hur det kan skilja så mycket, att hon kan bli nöjd efter 15 minuter på morgonen/fm men vill hålla på i minst två timmar på kvällen/natten. Tokfia. 
 
Nåja, idag blir det baras hemmahäng. Kanske ger oss ut på en promenix om jag uppbådar någon sorts motivation. Händer inte så mycket den här veckan. Vi ska kanske iväg och kika på en trea. Jag är dock inte så imponerad av den för den är bara på 68 kvadrat och har varken tvätt eller torktummlare. Men men, skadar ju inte att kolla för det, något sorts intresse måste vi ju haft för lägenheten eftersom vi skrivit upp oss på den. Sen på torsdag är det besök på bvc igen. Goodie. :)
 
Om två veckor är det dags för mitt återbesök på mvc för att kolla hur jag återhämtat mig/läkt sen förlossningen. Ska bli intressant. Och läskigt med för den delen. Som det är nu så vet jag med säkerhet att jag inte läkt helt. Har stygn som gick upp för någon/några veckor sen och det har fortfarande inte läkt. Men men, jag har ju inte direkt ont eller så. Inte ofta i alla fall, men det vore ju ändå trevligt om det kunde ta och läka någon gång. 
 
 
Time to go. Nu har Malva tröttnat på att flirta med den röda skon i babygyymmet och kräver min uppmärksamhet igen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0