Torsdag

 
ZzzzZzzz.. Den här dagen har varit jobbig. Eller. Egentligen har den väl inte det, det var natten som var jobbig men det har liksom smittat av sig på dagen. Troligtvis för att jag är mer död än levande. Skulle lägga tvätt i tvättkorgen men var ruskigt nära att trycka ner det i sopkorgen i stället. :S Och igår var jag på väg att hälla vatten över min mat i stället för ketchup. :S 
 
Besöket på bvc gick i alla fall bra. Hon har gått upp till 4150g nu, är 54.5 cm lång. Malva var ganska ledsen när vi gick därifrån. Bvc-tanten smörjde på med något grejs på naveln som ska fräta på någon liten plupp som sticker ut. Tydligen kunde det svida lite och lillskruttan tyckte inte alls om det. 
 
Längtar tills på lördag. Då får jag förhoppningsvis sova ordentligt. Tjohoo, tänka sig lyxen att få sova ordentligt en gång i veckan. :S
 
Nåja.. Nu skriker hon som om hela jorden håller på att gå under så jag får väl infinna mig i soffan igen. Som vanligt. :@
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0