Tisdag

 
Hmm.. Idag ringde vår sköterska från bvc. Hon hade talat in en meddelande på min tele där hon berättade att vi skulle ha varit på bvc idag 11:15 och att eftersom vi inte dök upp och hon inte har några fler tider så får vi komma dit på den öppna mottagningen som är på torsdag. Underligt tycker jag med tanke på att det står att vi ska vara där i morgon 11:15 på lappen som jag fick av henne. Försökte ringa upp för att be henne dubbelkolla när vi ska vara där men det var lättare sagt än gjort. Har hon inte ringt tillbaka i morgon så får vi väl pallra oss dit på torsdag i stället då. Men lite knasigt att jag fått en tid och att hon bokat en annan. hur ska man då kunna veta när man ska vara där..? 
 
Nåja. Den här dagen har bestått av maratonammning. Och i princip enbart maratonammning. Iaf sen 11-12 tiden. Vi har gjort kortare pauser så jag har hunnit slänga i mig lunch, men lillskruttan blir skitförbannad så fort jag lägger ner henne. Nu protesterar hon igen. Efter  typ 2 minuter. Hon spyr dessutom hela tiden så jag tror inte på att hon är hungrig. Inte nu längre i alla fall.. Zzzzz!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0