Telefonmord

Jag har (med mkt korta uppehåll) ammat i över 4 jävla timmar. Snart 5. Skjut mig!!! :@

Malva vägrar sova och jag är så irriterad att det bara är en tidsfråga innan mitt huvud börjar snurra 360 grader och exploderar. Inte blev det bättre av att telefonen började dumma sig när jag försökte gnälla av mig i bloggen. Det resulterade i att jag dängde telefonen så den dog. Det kändes faktiskt lite bättre efter att jag mördat något. (A)

Har för övrigt beslutat mig för att prioritera sömnen framför maten. Oftast när jag har chans att vila så måste jag ställa mig och laga mat. Nu är det fasen slut med det! Nån jäkla gång ska jag sova, så är det bara (fast jag lär ju ångra mig när jag blir hungrig).

Nåja. Nu har jag gnällt färdigt (och fått ont i tummen av att knappa på telen med en hand), det är väl dags att fortsätta stirra på teven och låtsas att jag inte har ont i ryggen av att sitta här..Bläh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0